trener osobisty

Trener osobisty dla seniora

Mówią w zdrowym ciele zdrowy duch. Od dawna potwierdzone jest, że aktywność fizyczna przedłuża młodość, a także pozwala na dłużej zachować sprawność ruchową. Prawda jest taka, że ćwiczyć można w każdym wieku, ale trzeba to robić z głową.

Trener osobisty w Warszawie dla osoby starszej

trener osobistyPonad to wysiłek fizyczny jest jednym z metod fizjoterapii i rehabilitacji. Podjęcia się ćwiczeń w podeszłym wieku z pewnością skutkuje zatrzymaniem się procesu starzenia, zmniejszeniem ryzyka osteoporozy, zahamowaniem utraty mięśni, zmniejszeniem nadwagi, która powoduje choroby układu krążenia, a także cukrzycę. Z pewnością jednak nad osobami starszymi podczas treningu powinien czuwać trener osobisty w Warszawie , gdyż kości i mięśnie w pewnym wieku są znacznie osłabione i łatwo jest nabawić się kontuzji w wyniku źle wykonywanych ćwiczeń lub nieodpowiednio dobranych. Każdy trener personalny w Warszawie zgodnie stwierdzi, że najlepszym sposobem na aktywność fizyczną dla osób starszych jest aqua aerobic, pływanie, nordic walking, ewentualnie praca z hantlami o bardzo małej wadze. Będąc aktywnym z pewnością poczujemy się o niebo lepiej niż siedząc w domu przed telewizorem. Nabierzemy większej siły witalnej, znacznie poprawi się nasze krążenie, a co za tym idzie dotlenienia organizmu. Na pewno ustąpią także często męczące osoby starsze bóle głowy. Ćwiczenia fizyczne są wręcz zalecane jako forma rehabilitacji po wszelkich urazach, udarach mózgu, kontuzjach, zawałach serca.

Wiadomo, że wszystko musi być z głową, dlatego konieczne jest skorzystanie z profesjonalistów, którzy dopilnują, aby seniorzy się nie przeciążyli.

Dodaj komentarz