biuro

Zalety portali internetowych

Sieć internetowa obfituje w różnego rodzaju serwisy tematyczne, ich tematyka obejmuje sport, motoryzację, biznes, informacje, erotykę, itp. Tworzone są rankingi najpopularniejszych serwisów tematycznych, najpopularniejsze witryny mają rocznie po kilka czy nawet kilkanaście milionów real users czyli realnych użytkowników internetu, a nie cookies czy przeglądarek.

Internet odpowiedzią na wszystko. Wypróbuj glupo.pl

biuroPortale tematyczne mają nad portalami uniwersalnymi tą przewagę, że są wyspecjalizowane w danej dziedzinie i znajdziemy tam wysokiej jakości publikacje na interesujący nas temat. Artykuły informacyjne na takiej stronie są dokładniejsze i posiadają więcej szczegółowych informacji niż artykuły na portalach uniwersalnych. Przewyższają również drukowane czasopisma dając większe możliwości interakcji, promocji oraz przeglądu danej dziedziny. Aktualizacja informacji przebiega w nich również o wiele szybciej niż w cyklicznie wydawanych, drukowanych odpowiednikach. Są jednocześnie potężnym sposobem na reklamę. Firma posiadająca portal tematyczny trafia wprost do interesującej ją grupy docelowej. Odwiedzają je osoby zainteresowane właśnie owym zagadnieniem czy produktem, tacy internauci sami szukają informacji o nowościach, innowacjach czy reklam.

Portal pojawiający się na pierwszych stronach wyszukiwarki oczywiście przyciągnie więcej internautów niż ten z dalszych pozycji, dlatego warto zadbać o odpowiednie pozycjonowanie. Posiadając tego typu portal, np. glugo.pl można również zarabiać na reklamach na nim umieszczanych lub połączyć go z własnym sklepem internetowym. Portale tematyczne mają wiele zalet, teraz większość z nich jest darmowa, jednak z czasem możliwe, że taką formę utrzymają jedynie te trafiające do dużej rzeszy osób mogące się utrzymać z pieniędzy reklamodawców.